Univerza Maribor

Rules

Only words with 2 or more characters are accepted
Max 200 chars total
Space is used to split words, "" can be used to search for a whole string (not indexed search then)
AND, OR and NOT are prefix words, overruling the default operator
+/|/- equals AND, OR and NOT as operators.
All search words are converted to lowercase.

SLO | ENG

Obvestilo

Vpis v višji letnik - od 1. avgusta do 26. septembra 2018

Vpisi v višje letnike potekajo v mesecu AVGUSTU in SEPTEMBRU.

eVpis za vpis v višje letnike bo aktiviran v začetku avgusta 2018 in je obvezen za vse študente dodiplomskega in podiplomskega študija.

K eVpisu pristopite preko svojega AIPS računa. Med eVpisom boste izvedli naslednje postopke:

  • pred izvedbo eVpisa izpolnite ankete, ki so  pogoj za nadaljnji postopek vpisa,
  • izpolnite vpisni list (vpis morebitnih sprememb),
  • izberete vrsto vpisa: vpis v višji letnik, vpis v absolventa, ponavljanje letnika ali podaljšanje statusa  (* Ponovni vpis V2 in Podaljšanje statusa samo na podlagi odobritve KŠZ!),
  • izberete smer študija oziroma izbirne predmete (če je potrebno);
    Pred izbiro Izbirnih predmetov se natančno seznanite z Navodili za izbirne predmete,
    Nabor izbirnih predmetov z učnimi vsebinami najdete v Katalogu bolonjskih predmetov, teme izbirnega predmeta Projektno delo so na voljo na spletni strani FS,
  • ko zaključite z vpisom, vpisni list POTRDITE in natisnite v PDF formatu OBOJESTRANSKO. Vpisni list obvezno podpišite!

Dokumentacijo za vpis oddate v nabiralnik pri vratih referata za študentske zadeve FS, v mesecu avgustu in septembru 2018, najkasneje do četrtka, 27.09.2018.

Dokumentacija za vpis mora vsebovati potrjen in podpisan vpisni list.
V primeru, da ste izbrali izbirni predmet Projektno delo, morate k vpisnemo listu priložiti tudi podpisan in potrjen obrazec Izjava o prijavi na projekt.

5  delovnih dni po  oddaji  vpisne dokumentacije (ali kasneje) lahko v referatu za študijske in študentske zadeve v času uradnih ur s ŠTUDENTSKO IZKAZNICO in POTRDILOM O PLAČILU VPISNINE, dobite potrdila o vpisu,  potrdilo o opravljenih obveznostih in prav tako tudi nalepko za študentsko izkaznico za novo študijsko leto.


Vpisnino plačate izključno samo na podlagi računa, ki ga boste po oddaji vaše vpisne dokumentacije v referatu, prejeli domov po pošti. Račun, na katerem bodo navedeni vsi podatki za plačilo vpisnine, poravnate v najkrajšem možnem času.  Po plačilu le-tega lahko s predložitvijo potrdila o plačilu,  v referatu dvignete vsa potrdila.

Študenti, ki boste na Komisijo za študijske zadeve oddali prošnjo za napredovanje v višji letnik, prošnjo za ponavljanje letnika ali prošnjo za podaljšanje statusa, šele po in v primeru odobritve pravtako opravite eVpis in oddate dokumentacijo najkasneje do 27.09.2018.

Rok za oddajo prošenj za Komisijo za študijske zadeve je 17. september 2018!