Obvestilo
Vpis v višje letnike v študijskem letu 2023/2024
VPIS V VIŠJE LETNIKE V ŠTUDIJSKEM LETU 2023/2024
eVpis bo aktiviran 15. avgusta 2023 in bo omogočen do 22. septembra 2023 do 23.59 ure. eVpis je obvezen za vse študente dodiplomskega in podiplomskega študija.
K eVpisu pristopite preko svojega AIPS računa. Med eVpisom boste izvedli naslednje postopke:
- pred izvedbo eVpisa izpolnite ankete, ki so pogoj za nadaljnji postopek vpisa,
- izpolnite vpisni list (vpis morebitnih sprememb),
- izberete vrsto vpisa: vpis v višji letnik, vpis v absolventa, ponavljanje letnika ali podaljšanje statusa (* Ponovni vpis V2 in Podaljšanje statusa je možno samo na podlagi odobritve KŠZ!),
- izberete smer študija oziroma izbirne predmete (če je potrebno);
Nabor izbirnih predmetov z učnimi vsebinami najdete na spletni strani moja.UM (študijski programi) ali v Katalogu bolonjskih predmetov, kjer je prav tako viden nabor izbirnih predmetov drugih članic UM, ki si jih lahko izberete v skladu z akreditiranim študijskim programom (več o tem v navodilih za izbirne predmete). Teme izbirnega predmeta Projektno delo so na voljo na spletni strani FS, nabor predmetov Kreditno ovrednotene obštudijske dejavnosti pa je na voljo na spletni strani UM: Obštudijska dejavnost (um.si), - ko zaključite z vpisom, vpisni list POTRDITE in natisnite v PDF formatu OBOJESTRANSKO, skupaj s predmetnikom. Vpisni list obvezno podpišite in pošljite priporočeno po pošti na naslov: Fakulteta za strojništvo, Referat, Smetanova ulica 17, 2000 Maribor.
Dokumentacijo za vpis pošljete v mesecu avgustu in septembru 2023, pri čemer mora biti pošta dostavljena v Referat FS najkasneje do srede, 27. 9. 2023.
Referat mora torej vašo vpisno dokumentacijo prejeti najkasneje do navedenega datuma (27. 9. 2023), zato morate biti pozorni na to, da boste dokumentacijo za vpis oddali na pošto pravočasno.
Dokumentacijo za vpis lahko oddate tudi v nabiralnik pri vratih Referata FS (pred prostorom B-105).
Dokumentacija za vpis mora vsebovati: potrjen in podpisan vpisni list (skupaj s predmetnikom), obrazec prijave za projektno delo (v kolikor ste predmet izbrali oziroma v kolikor je to vaš obvezni predmet), obrazec prijave na obštudijsko dejavnost (v kolikor ste se za to odločili), ter študentsko izkaznico.
Obrazec prijave za predmet Projektno delo mora biti obvezno podpisan s strani mentorja-ev posamezne projektne teme.
Potrdila o vpisu, potrdilo o opravljenih študijskih obveznostih ter študentsko izkaznico z nalepko novega študijskega leta boste prejeli po pošti.
Prispevki ob vpisu bodo zaračunani po vpisu, v skladu z Navodili o prispevkih in vrednotenju stroškov na Univerzi v Mariboru.
Študenti, ki boste na Komisijo za študijske zadeve oddali prošnjo za napredovanje v višji letnik, prošnjo za ponavljanje letnika ali prošnjo za podaljšanje statusa (rok za oddajo prošenj 14. september 2023), šele po in v primeru odobritve prav tako opravite eVpis do 22. 9. 2023 do 23:59 ure in pošljete oz. oddate dokumentacijo za vpis, ki jo mora Referat prejeti najkasneje do srede, 27. 09. 2023.
V primeru, da eVpisa ne boste opravili in poslali vpisnega lista, vaš vpis ne bo opravljen, ne glede na to, če vam je prošnja za vpis bila odobrena. Odobritev KŠZ ne pomeni avtomatskega vpisa! Za pridobitev statusa v študijskem letu 2023/2024 je eVpis in oddaja vpisne dokumentacije obvezna za vse!
NAVODILA ZA IZBIRO IZBIRNIH PREDMETOV
Želeli bi vas opozoriti, da študenti, ki se vpisujete v zadnje letnike, ob vpisu v višji letnik izberete tudi izbirne predmete. Da bo vaša izbira čimbolj premišljena, vas seznanjamo z Navodili_za_izbirne_predmete_2023.pdf (um.si).
Nabor izbirnih predmetov z učnimi vsebinami najdete na spletni strani MOJA.UM oziroma v Katalogu bolonjskih predmetov, kjer je prav tako viden nabor izbirnih predmetov drugih članic UM, ki si jih lahko izberete v skladu z akreditiranim študijskim programom.
Teme izbirnega predmeta Projektno delo so na voljo na spletni strani FS, nabor predmetov Kreditno ovrednotene obštudijske dejavnosti pa je na voljo na spletni strani UM: Obštudijska dejavnost (um.si).
Prosimo, da se z navodili natančno seznanite, saj lahko naknadno izbrane izbirne predmete spremenite le še izjemoma, v primeru nepremostljivih okoliščin, in sicer najkasneje do 20. oktobra tekočega študijskega leta. Spremembe oziroma zamenjave izbirnih predmetov po tem datumu več niso možne, zato vam še posebej poudarjamo pomembnost predhodnega ogleda vsebin izbirnih predmetov ter navodil v zvezi z možnostmi izbire.
Želimo vam uspešno opravljanje študijskih obveznosti in čimbolj sproščene in lepe poletne počitnice.