Univerza Maribor

Rules

Only words with 2 or more characters are accepted
Max 200 chars total
Space is used to split words, "" can be used to search for a whole string (not indexed search then)
AND, OR and NOT are prefix words, overruling the default operator
+/|/- equals AND, OR and NOT as operators.
All search words are converted to lowercase.

SLO | ENG

Obvestilo

VPIS V ŠTUDIJSKO LETO 2022/2023 (višji letniki) - eVpis do 23. septembra do 23:59 ure!!

VPIS V ŠTUDIJSKO LETO 2022/2023

Vpisi v višje letnike potekajo v mesecu AVGUSTU in SEPTEMBRU
(15. avgust 2022 do 23. september 2022 do 23.59 ure).

eVpis za vpis v višje letnike bo aktiviran 15. avgusta 2022  in bo omogočen do 23. septembra 2022 do 23.59 ure. eVpis je obvezen za vse študente dodiplomskega in podiplomskega študija.

K eVpisu pristopite preko svojega AIPS računa. Med eVpisom boste izvedli naslednje postopke:

  • pred izvedbo eVpisa izpolnite ankete, ki so  pogoj za nadaljnji postopek vpisa,
  • izpolnite vpisni list (vpis morebitnih sprememb),
  • izberete vrsto vpisa: vpis v višji letnik, vpis v absolventa, ponavljanje letnika ali podaljšanje statusa  (* Ponovni vpis V2 in Podaljšanje statusa samo na podlagi odobritve KŠZ!),
  • izberete smer študija oziroma izbirne predmete (če je potrebno);
    Pred izbiro Izbirnih predmetov se natančno seznanite z Navodili za izbirne predmete,
    Nabor izbirnih predmetov z učnimi vsebinami najdete na spletni strani moja.UM (študijski programi) ali v Katalogu bolonjskih predmetov, kjer je prav tako viden nabor izbirnih predmetov drugih članic UM, ki si jih lahko izberete v skladu z akreditiranim študijskim programom (več o tem v navodilih za izbirne predmete). Teme izbirnega predmeta Projektno delo so na voljo na spletni strani FS, kjer je na voljo tudi nabor predmetov Obštudijske dejavnosti UM.
  • ko zaključite z vpisom, vpisni list POTRDITE in natisnite v PDF formatu OBOJESTRANSKO. Vpisni list obvezno podpišite in pošljete priporočeno po pošti (Pošta Slovenije) na naslov: Fakulteta za strojništvo, Referat, Smetanova ulica 17, 2000 Maribor.

Dokumentacijo za vpis pošljete v mesecu avgustu in septembru 2022, pri čemer mora biti pošta dostavljena v Referat najkasneje do torka, 27. 9. 2022.

REFERAT mora vašo vpisno dokumentacijo PREJETI NAJKASNEJE DO NAVEDENEGA DATUMA (27. 9. 2022), zato morate biti pozorni na to, da boste dokumentacijo za vpis oddali na pošto pravočasno, upoštevajoč, da lahko traja dostava pošte nekaj dni! Za pravočasno dostavo pošiljke oddajte dokumentacijo na pošto pred rokom, z načinom pošiljanja "PREDNOSTNO"!  Način pošiljanja prednostno pomeni, da bo pošiljka prispela v času 1-2 delovnih dni, v nasprotnem primeru traja pošiljanje 3-5 delovnih dni.

Dokumentacijo lahko oddate tudi v nabiralnik pri vhodu Referata FS (pred prostorom B-105).

Dokumentacija za vpis mora vsebovati: potrjen in podpisan vpisni list, obrazec prijave za projektno delo (v kolikor ste predmet izbrali oziroma v kolikor je to vaš obvezni predmet), obrazec prijave na obštudijsko dejavnost (v kolikor ste se za to odločili), ter študentsko izkaznico. Obrazec prijave za predmet Projektno delo mora biti obvezno podpisan s strani mentorja-ev posamezne projektne teme.

Potrdila o vpisu, potrdilo o opravljenih študijskih obveznostih ter študentsko izkaznico z nalepko novega študijskega leta, boste prejeli po pošti.


Stroški povezani z vpisom, bodo predvidoma zaračunani po vpisu, v skladu s spremembami in dopolnitvami Navodil o prispevkih in vrednotenju stroškov na Univerzi v Mariboru.

Dostop do e-študijskih gradiv FS
Predračun za plačilo prispevka za dostop do e-študijskega gradiva FS se nahaja na spletni strani.
Na podlagi opravljenega plačila predračuna, vam bo s 1. oktobrom omogočen dostop do uporabe študijskega gradiva v tekočem študijskem letu, torej do 30.9.  Sistem e-gradiv nadomešča dolgoletni sistem Tiska po naročilu (TPN) Fakultete za strojništvo, cena prispevka pa je bistveno ugodnejša, kot je bil predhodni strošek posameznih naročil gradiv tiska po naročilu. Prispevek dostopa do e-gradiv FS se s študijskim letom 2021/2022 naprej, v skladu s sklepom Poslovodnega odbora FS z dne 13. 7. 2021, zaračuna vsem študentom rednega študija 1. in 2. stopnje. Študentom ponovnega vpisa v letnik in študentom s podaljšanim statusom letnika, ki bodo ob prvem vpisu v posamezni letnik plačali dostop do e-gradiv FS, se bo dostop do gradiv omogočil brezplačno. Prav tako se bo omogočil brezplačen dostop do e-gradiv FS absolventom, ki bodo ob vpisu v zaključni letnik plačali dostop do e-gradiv in vsem izrednim študentom, saj je prispevek dostopa že vključen v šolnino letnika.

 

Študenti, ki boste na Komisijo za študijske zadeve oddali prošnjo za napredovanje v višji letnik, prošnjo za ponavljanje letnika ali prošnjo za podaljšanje statusa (rok za oddajo prošenj 15. september 2022), šele po in v primeru odobritve pravtako opravite eVpis najkasneje do 23. 9. 2022 do 23:59 ure in pošljete dokumentacijo za vpis, ki jo mora Referat prejeti najkasneje do torka, 27. 09. 2022. V primeru, da eVpisa ne boste opravili in oddali vpisne dokumentacije, vaš vpis ne bo opravljen, ne glede na to, če vam je prošnja za vpis bila odobrena. Odobritev KŠZ ne pomeni avtomatskega vpisa! Za pridobitev statusa v študijskem letu 2022/2023 je eVpis in oddaja vpisne dokumentacije obvezna za vse!

Rok za oddajo prošenj za Komisijo za študijske zadeve je 15. september 2022 (pri čemer mora Referat dokumentacijo prejeti do navedenega datuma - do 15. 9. 2022)!

Več o oddaji prošenj za KŠZ...