Univerza Maribor

Rules

Only words with 2 or more characters are accepted
Max 200 chars total
Space is used to split words, "" can be used to search for a whole string (not indexed search then)
AND, OR and NOT are prefix words, overruling the default operator
+/|/- equals AND, OR and NOT as operators.
All search words are converted to lowercase.

SLO | ENG

Obvestilo

VPIS V ŠTUDIJSKO LETO 2021/2022 (višji letniki) - eVpis do 23. septembra do 23:59 ure!!

Vpis za višj letnike za študijsko leto 2021/2022 bo potekal na daljavo.

eVpis bo aktiviran 1. avgusta 2021 in bo omogočen do 23. septembra 2021 do 23.59 ure. eVpis je obvezen za vse študente dodiplomskega in podiplomskega študija.

K eVpisu pristopite preko svojega AIPS računa. Med eVpisom boste izvedli naslednje postopke:

  • pred izvedbo eVpisa izpolnite ankete, ki so  pogoj za nadaljnji postopek vpisa,
  • izpolnite vpisni list (vpis morebitnih sprememb),
  • izberete vrsto vpisa: vpis v višji letnik, vpis v absolventa, ponavljanje letnika ali podaljšanje statusa  (* Ponovni vpis V2 in Podaljšanje statusa je možno samo na podlagi odobritve KŠZ!),
  • izberete smer študija oziroma izbirne predmete (če je potrebno);
    Pred izbiro Izbirnih predmetov se natančno seznanite z Navodili za izbirne predmete,
    Nabor izbirnih predmetov z učnimi vsebinami najdete v  Katalogu bolonjskih predmetov, kjer je prav tako viden nabor izbirnih predmetov drugih članic UM, ki si jih lahko izberete v skladu z akreditiranim študijskim programom (več o tem v priloženih navodilih). Teme izbirnega predmeta Projektno delo so na voljo na spletni strani FS, kjer je na voljo tudi nabor predmetov Obštudijske dejavnosti UM.
     
  • ko zaključite z vpisom, vpisni list POTRDITE in natisnite v PDF formatu OBOJESTRANSKO. Vpisni list obvezno podpišite in pošljete priporočeno po pošti (Pošta Slovenije) na naslov: Fakulteta za strojništvo, Referat, Smetanova ulica 17, 2000 Maribor.

Dokumentacijo za vpis pošljete v mesecu avgustu in septembru 2021, pri čemer mora biti pošta dostavljena v Referat FS najkasneje do ponedeljka, 27. 9. 2021.

Referat mora torej vašo vpisno dokumentacijo prejeti najkasneje do navedenega datuma (27. 9. 2021), zato morate biti pozorni na to, da boste dokumentacijo za vpis oddali na pošto pravočasno.

Dokumentacija za vpis mora vsebovati: potrjen in podpisan vpisni list, obrazec prijave za projektno delo (v kolikor ste predmet izbrali oziroma v kolikor je to vaš obvezni predmet), obrazec prijave na obštudijsko dejavnost (v kolikor ste se za to odločili), ter študentsko izkaznico. Obrazec prijave za predmet Projektno delo mora biti obvezno podpisan s strani mentorja-ev posamezne projektne teme.

Potrdila o vpisu, potrdilo o opravljenih študijskih obveznostih ter študentsko izkaznico z nalepko novega študijskega leta, boste prejeli po pošti in sicer po tem, ko boste plačali vpisnino letnika.


Vpisnino plačate izključno samo na podlagi računa, ki ga boste po oddaji vaše vpisne dokumentacije, prejeli domov po pošti. Račun, na katerem bodo navedeni vsi podatki za plačilo vpisnine, poravnate v najkrajšem možnem času.

Šele po plačilu le-tega boste s strani Referata po pošti prejeli zgoraj navedena potrdila.

Skupaj s položnico vpisnine, boste prejeli tudi predračun za plačilo prispevka za dostop do e-študijskega gradiva FS.
Na podlagi opravljenega plačila predračuna, vam bo s 1. oktobrom omogočen dostop do online uporabe študijskega gradiva v tekočem študijskem letu, torej do 30.9. Gradivo bo dostopno le kot e-študijsko gradivo, prenos in tisk ne bo možen. Sistem e-gradiv nadomešča dolgoletni sistem Tiska po naročilu (TPN) Fakultete za strojništvo, cena prispevka pa je bistveno ugodnejša, kot je bil predhodni strošek posameznih naročil gradiv tiska po naročilu. Prispevek dostopa do e-gradiv FS se s študijskim letom 2021/2022 naprej, v skladu s sklepom Poslovodnega odbora FS z dne 13. 7. 2021, zaračuna vsem študentom rednega študija 1. in 2. stopnje. Študentom ponovnega vpisa v letnik in študentom s podaljšanim statusom letnika, ki bodo ob prvem vpisu v posamezni letnik plačali dostop do e-gradiv FS, se bo dostop do gradiv omogočil brezplačno. Prav tako se bo omogočil brezplačen dostop do e-gradiv FS absolventom, ki bodo ob vpisu v zaključni letnik plačali dostop do e-gradiv in vsem izrednim študentom, saj je prispevek dostopa že vključen v šolnino letnika.

 

Študenti, ki boste na Komisijo za študijske zadeve oddali prošnjo za napredovanje v višji letnik, prošnjo za ponavljanje letnika ali prošnjo za podaljšanje statusa (rok za oddajo prošenj 15. september 2021), šele po in v primeru odobritve pravtako opravite eVpis do 23. 9. 2021 do 23:59 ure in pošljete dokumentacijo za vpis, ki  jo mora Referat prejeti najkasneje do ponedeljka, 27. 09. 2021.

V primeru, da eVpisa ne boste opravili in poslali vpisnega lista, vaš vpis ne bo opravljen, ne glede na to, če vam je prošnja za vpis bila odobrena. Odobritev KŠZ ne pomeni avtomatskega vpisa! Za pridobitev statusa v študijskem letu 2021/2022 je eVpis in oddaja vpisne dokumentacije obvezna za vse!

Več o oddaji prošnje za KŠZ...