Univerza Maribor

Rules

Only words with 2 or more characters are accepted
Max 200 chars total
Space is used to split words, "" can be used to search for a whole string (not indexed search then)
AND, OR and NOT are prefix words, overruling the default operator
+/|/- equals AND, OR and NOT as operators.
All search words are converted to lowercase.

SLO | ENG

Obvestilo

VPIS V ŠTUDIJSKO LETO 2020/2021 (višji letniki)

Vpis za višj letnike za študijsko leto 2020/2021 bo potekal na daljavo.

eVpis bo aktiviran 1. avgusta 2020 in bo omogočen do 23. septembra 2020 do 23.59 ure. eVpis je obvezen za vse študente dodiplomskega in podiplomskega študija.

K eVpisu pristopite preko svojega AIPS računa. Med eVpisom boste izvedli naslednje postopke:

  • pred izvedbo eVpisa izpolnite ankete, ki so  pogoj za nadaljnji postopek vpisa,
  • izpolnite vpisni list (vpis morebitnih sprememb),
  • izberete vrsto vpisa: vpis v višji letnik, vpis v absolventa, ponavljanje letnika ali podaljšanje statusa  (* Ponovni vpis V2 in Podaljšanje statusa je možno samo na podlagi odobritve KŠZ!),
  • izberete smer študija oziroma izbirne predmete (če je potrebno);
    Pred izbiro Izbirnih predmetov se natančno seznanite z Navodili za izbirne predmete,
    Nabor izbirnih predmetov z učnimi vsebinami najdete v  Katalogu bolonjskih predmetov, kjer je prav tako viden nabor izbirnih predmetov drugih članic UM, ki si jih lahko izberete v skladu z akreditiranim študijskim programom (več o tem v priloženih navodilih). Teme izbirnega predmeta Projektno delo so na voljo na spletni strani FS, kjer je na voljo tudi nabor predmetov Obštudijske dejavnosti UM.
     
  • ko zaključite z vpisom, vpisni list POTRDITE in natisnite v PDF formatu OBOJESTRANSKO. Vpisni list obvezno podpišite in pošljete priporočeno po pošti (Pošta Slovenije) na naslov: Fakulteta za strojništvo, Referat, Smetanova ulica 17, 2000 Maribor.

Dokumentacijo za vpis pošljete v mesecu avgustu in septembru 2020, pri čemer mora biti pošta dostavljena v Referat FS najkasneje do petka, 25. 9. 2020.

Referat mora torej vašo vpisno dokumentacijo prejeti najkasneje do navedenega datuma (25. 9. 2020), zato morate biti pozorni na to, da boste dokumentacijo za vpis oddali na pošto pravočasno.

Dokumentacija za vpis mora vsebovati: potrjen in podpisan vpisni list, obrazec prijave za projektno delo (v kolikor ste predmet izbrali oziroma v kolikor je to vaš obvezni predmet), obrazec prijave na obštudijsko dejavnost (v kolikor ste se za to odločili), ter študentsko izkaznico. Obrazec prijave za predmet Projektno delo mora biti obvezno podpisan s strani mentorja-ev posamezne projektne teme.

Potrdila o vpisu, potrdilo o opravljenih študijskih obveznostih ter študentsko izkaznico z nalepko novega študijskega leta, boste prejeli po pošti in sicer po tem, ko boste plačali vpisnino letnika.


Vpisnino plačate izključno samo na podlagi računa, ki ga boste po oddaji vaše vpisne dokumentacije, prejeli domov po pošti. Račun, na katerem bodo navedeni vsi podatki za plačilo vpisnine, poravnate v najkrajšem možnem času.

Šele po plačilu le-tega boste s strani Referata po pošti prejeli zgoraj navedena potrdila.

 

Študenti, ki boste na Komisijo za študijske zadeve oddali prošnjo za napredovanje v višji letnik, prošnjo za ponavljanje letnika ali prošnjo za podaljšanje statusa, šele po in v primeru odobritve pravtako opravite eVpis do 23. 9. 2020 do 23:59 ure in pošljete dokumentacijo za vpis, ki  jo mora Referat prejeti najkasneje do petka, 25. 09. 2020.

V primeru, da eVpisa ne boste opravili in poslali vpisnega lista, vaš vpis ne bo opravljen, ne glede na to, če vam je prošnja za vpis bila odobrena. Odobritev KŠZ ne pomeni avtomatskega vpisa! Za pridobitev statusa v študijskem letu 2020/2021 je eVpis in oddaja vpisne dokumentacije obvezna za vse!

Več o oddaji prošnje za KŠZ...