Univerza Maribor

Rules

Only words with 2 or more characters are accepted
Max 200 chars total
Space is used to split words, "" can be used to search for a whole string (not indexed search then)
AND, OR and NOT are prefix words, overruling the default operator
+/|/- equals AND, OR and NOT as operators.
All search words are converted to lowercase.

SLO | ENG

Obvestilo

ODDAJA PROŠENJ ZA KŠZ ZA VPIS 2020/2021 (neizpolnjevanje pogojev za vpis v višji letnik, ponavljanje letnika, podaljšanje statusa)

Študentom, ki ne boste izpolnjevali vpisnih pogojev za vpis v višji letnik, lahko Komisija za študijske zadeve v skladu s 85. in 121. členom Statuta UM izjemoma odobri vpis v višji letnik oziroma ponavljanje letnika.

Izjemni vpis v višji letnik lahko Komisija za študijske zadeve odobri študentu, ki obveznosti ni mogel izpolniti iz upravičenih razlogov ter je opravil vse predpisane obveznosti predhodnih letnikov (60 ECTS) in obveznosti v obsegu več kot 30 ETCS vpisanega letnika ter opravljene obvezne predmete, če je pričakovati, da bo izpolnil ostale obveznosti. V tem primeru je k prošnji potrebno obvezno priložiti dokazila, ki izkazujejo upravičen razlog.

Ponavljanje letnika je možno izključno na podlagi odobritve KŠZ, zato je oddaja prošnje v tem primeru nujna. Status študenta, če je v času študija ponavljal letnik ali zamenjal študijski program 

Ponavljanje letnika lahko Komisija za študijske zadeve odobri študentom, ki v času študija še niso izkoristili možnosti ponavljanja letnika ali zamenjave študijskega programa ali smeri. Ponovni vpis lahko odobri študentu, ki je redno napredoval pri vseh s študijskim programom predvidenih oblikah izobraževalnega dela in opravil obveznosti vpisanega letnika v obsegu vsaj 30 ECTS. V tem primeru dokazil ni potrebno priložiti – zadostuje samo prošnja.

Ponavljanje letnika lahko izjemoma dovoli komisija tudi študentu, ki je redno sodeloval pri vseh s študijskim programom predvidenih oblikah visokošolskega izobraževalnega dela in opravil obveznosti v obsegu manj kot 30 in ne manj kot 15 ECTS vpisanega letnika, če so nastopili upravičeni razlogi.  V tem primeru je  k prošnji potrebno obvezno priložiti dokazila, ki izkazujejo upravičen razlog.

K prošnji (Obrazec ) je potrebno obvezno priložiti ustrezna dokazila* ter kopijo plačane položnice za izdajo sklepa (navodila za plačilo sklepa so podana na koncu maila). Priložite KOPIJE DOKAZIL, originale obdržite pri sebi!

Upravičeni razlogi in ustrezna dokazila so navedeni v  Navodilih za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta UM.

*Dokazila, ki izkazujejo upravičljive razloge, je potrebno obvezno priložiti k vsaki prošnji, razen v primeru, ko vlagate prošnjo za ponovni vpis in imate opravljene obveznosti letnika v obsegu 30 ali več ECTS. Kadar pa vlagate prošnjo za vpis v višji letnik, prošnjo za podaljšanje statusa ali prošnjo za ponovno vpis in imate opravljene obveznosti letnika v obsegu manj kot 30 ECTS, pa je k prošnji potrebno obvezno priložiti ustrezno dokazilo, ki izkazuje upravičljive razloge.

V primeru, da k prošnji ne boste priložili ustreznih dokazil, ki izkazujejo posamezen upravičen razlog na katerega se v prošnji sklicujete in te pomanjkljivosti v roku ne boste odpravili, se vaša prošnja zavrže kot nepopolna! 

V zvezi z Interventnimi navodili za presojo prošenj študentov v času trajanja nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19), ki jih je izdala Univerza v Mariboru 15. 5. 2020, vas obveščamo, da razlog Covid-19 sam po sebi ni upravičljiv razlog za izjemni vpis v višji letnik, ponovni vpis ali za podaljšanje statusa, ampak zgolj in le v primeru, kadar je le-ta dejansko vplival na nezmožnost opravljanja študijskih obveznosti. Ker je na FS celotni pedagoški proces bil izveden na daljavo, študenti FS iz tega naslova niste upravičeni do uveljavljanja razloga Covid-19 in se torej Covid-19 šteje kot upravičljiv razlog le z izkazom dejanskih okoliščin in upravičljivih razlogov, ki so nastali kot posledica Covid-19 (npr. zdravstvene težave študenta ali družinskih članov in druge okoliščine, zaradi katerih študent ni imel možnosti za normalni potek študija in opravljanje študijskih obveznosti).

Rok za oddajo prošenj za KŠZ je 16. september 2020!

Prošnje
(s priloženimi kopijami dokazil upravičljivih razlogov in kopijo potrdila o plačilu sklepa) pošljete priporočeno po pošti na naslov: Fakulteta za strojništvo, Referat, Smetanova ulica 17, 2000 Maribor, pri čemer mora Referat pošto prejeti do navedenega datuma, torej do 16. septembra 2020.

Do roka lahko oddate prošnjo vsi tisti, ki do tega datuma še ne izpolnjujete pogojev za vpis, ki želite ponavljati letnik ali ki želite podaljšati status.
V primeru, da naknadno izpolnite pogoje za vpis, lahko najkasneje do 18. septembra vašo prošnjo umaknete (sporočite po elektronski pošti in v tem primeru dobite vrnjen znesek plačila sklepa). Umik po tem datumu več ni možen. Prav tako ni možna oddaja prošenj po roku.

Odobritev KŠZ ne pomeni avtomatskega vpisa!

Vsem, katerim vpis bo odobren, bo tekom dneva 21. 9. 2020 v AIPS-u omogočen eVpis.
eVpis morate nato opraviti najkasneje do 23. 9. 2020 do 23:59 ure, pri čemer mora biti vpisna dokumentacija (potrjen in podpisan vpisni list, morebitne priloge (obrazec prijave za projektno temo, obrazec prijave na obštudijsko dejavnosti), študentska izkaznica) poslana po pošti, pri čemer mora Referat vašo pošto prejeti najkasneje do petka, 25. 9. 2020!

V primeru, da eVpisa ne boste opravili in poslali vpisne dokumentacije, vaš vpis ne bo opravljen, ne glede na to, če vam je prošnja za vpis bila odobrena.

Odločbe vam bomo poslali po pošti z ZUP vročilnico, ki jih prosimo čimprej prevzemite.


Izdajo sklepa plačate v skladu z naslednjimi navodili:

- podatki študenta-plačnika

- namen plačila (PLAČILO SKLEPA KŠZ)

- znesek 18,10 €

- prejemnik: Fakulteta za strojništvo, Smetanova ulica 17, Maribor

- IBAN: SI56 0110 0609 0102 935

- BIC banke prejemnika: BSLJSI2X

- koda namena: OTHR

- sklicna številka: SI00 vpisna številka0506 (črko nadomestite s številom 0)